• Škola v prírode - Donovaly, (3.- 4.roč.)

• Prvý deň - cesta bola príjemná. Ubytovali sme sa v pekných izbách, animátori nás rozdelili do kráľovských skupín, vyrobili sme si erby, naučili sme sa pokrik, prešli sme sa v okolí, pričom sme hľadali indície k získaniu pokladu. Ešte nás čaká korunovácia a diskotéka.

2.deňdnes si deti vyslúžili tramptáre vďaka kráľovským remeslám, skladali básne pre kráľovnú, pripravovali program na zajtrajšie vystúpenie, písali poštu, hádali rozprávky v rozprávkovom lese a zasúťažili si v tipovačke.

3. deňzačali sme kráľovskými remeslami, nakupovali sme, navštívili sme Habakuky, večer sme si zahrali v Talentmánii a zábavu sme ukončili krátkou diskotékou.

4.deňráno začalo tradičnými kráľovskými družinami, čakala nás opekačka, jazda na koni a rôzne aktivity vonku. Večer nám divadelná a tanečná družina predviedla vystúpenie, družiny boli vyhodnotené, víťaz ocenený. Záver sa niesol v znamení sĺz a tanca. V nočných hodinách prebehlo zhodnotenie čistoty a správania izieb. Ráno si odmenení nájdu maškrty. Zajtra sa vidíme doma ​​​​​​​

• Škola v prírode - Veľký Slavkov - 5.A

• V pondelok ráno (20.6.2022) sa žiaci 5.A triedy vydali na cestu spoznávania Slovenska. Najskôr do Piešťan na vlakovú stanicu a odtiaľ rýchlikom do Popradu a odtiaľ do Veľkého Slavkova. Objavujú krásy našej krajiny. Po náročnej ceste sa ubytovali, najedli a osviežili v bazéne. Netrpezlivo čakajú na ďalšie prekvapenia...

2. deň - TRICKLANDIA a výlet na Štrbské pleso

3.deň - Poliankovo , Popradské pleso

4.deň - odchádzame domov...

• Pátranie po hradnom poklade - NITRA

• Dňa 9. júna 2022 žiaci 6.A a 6.B triedy pátrali po poklade na Nitrianskom hrade. Riešili rôzne úlohy a dozvedeli sa zaujímavosti z histórie Nitry, Veľkej Moravy, o Katedrále sv. Emeráma a iné. Keď rozlúštili hlaholiku, v Diecéznom múzeu našli truhlicu s pokladom. Po zadaní správneho kódu sa truhlica otvorila a žiakov čakala sladká odmena. Náš výlet sme ukončili v OC Mlyny.

• Výlet Piešťany - 1.A, 2.A

• Dňa 2.6. sa žiaci 1.A a 2.A zúčastnili výletu v Piešťanoch. Na Kolonádovom moste sme si porozprávali o zakladateľovi Piešťanských kúpeľoch - Alexandrovi Winterovi, na Kúpeľnom ostrove sme pozorovali faunu a flóru, a ochutnali sme vodu z liečivého prameňa. Výlet sme zavŕšili plavbou na lodi po rieke Váh a chutnou zmrzlinou.

• História obce

• Dňa 1.6.2022 sa žiaci 6.ročníka zúčastnili na prednáške v komunitnom centre vo Veľkých Ripňanoch o histórii obce. Najprv si prezreli náučné tabule o histórii obce, p.starosta porozprával rôzne zaujímavosti z histórie regionu- o mohylách, prezreli si mince z doby bronzovej. Následne navštívili múzeum s predmetmi z doby bronzovej. P.starosta PhDr Jozef Krištof- ďakujeme za pútavé a náučné informácie

• Deň detí

• Oslavy Dňa detí sa na ZŠ s MŠ Veľké Ripňany uskutočnili 30. mája a 1.júna 2022.

V pondelok ich odštartovali naši najstarší – žiaci II.stupňa ZŠ – a to turistickou vychádzkou na Oponický hrad.

V stredu preverili svoje turistické schopnosti žiaci 3. a 4. roč. ZŠ a spoločne zdolali rovnakú zrúcaninu. Tešili sa z krásnej prírody, aktívneho oddychu a času stráveného so svojimi kamarátmi. Nezabudli si všímať ani turistické značenie a pozbierať farebné značky, ktoré im v lese nechali starší spolužiaci.

Našich najmenších – škôlkarov, 1. a 2. roč. ZŠ potešil pokémon Pikachu. Zabavili sa na skákacom hrade a na detskej diskotéke.

Ďakujeme pánovi starostovi a Rade rodičov pri ZŠ s MŠ Veľké Ripňany za finančný príspevok.

Ako tento deň ohodnotili deti? Palcom hore a množstvom kladných prívlastkov

Deti v materskej škole súťažili spolu aj so žiakmi 1.A a 2.A - športovali, zabávali... A z tohto dňa si odniesli veľa zážitkov.

• Oznámenie o zasielaní rozhodnutí

• V zmysle zákona č.305/2013 Z.z. o elektronickej podobe výkonu verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) Vám oznamujeme, že rozhodnutia vydané štatutárom ZŠ s MŠ Veľké Ripňany (riaditeľkou školy), na ktoré sa vzťahuje všeobecný predpis o správnom konaní v zmysle zákona č.71/1967 Zb., Vám budú zasielané do elektronickej schránky spôsobom doručenia do vlastných rúk. Rozhodnutia obsahujú kvalifikovaný elektronický podpis vytvorený s použitím mandátneho certifikátu.

V prípade, že nemáte aktivovanú elektronickú schránku, rozhodnutia Vám budú doručené formou listinného rovnopisu, ktorého súčasťou bude doložka o autorizácii k elektronizácii úradného dokumentu v zmysle Vyhlášky č. 85/2018 Z.z. Úradu podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu, ktorou sa ustanovujú podrobnosti o spôsobe vyhotovenia a náležitostiach listinného rovnopisu elektronického úradného dokumentu.

V zmysle zákona č.305/2013 Z.z. o elektronickej podobe výkonu verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) škola je povinná rozhodnutia na základe zákona č. 596/2003 o štátnej správe v školstve a školskej samospráve a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zasielať do elektronickej schránky.