• Výchovný koncert - VIKTOR

• Žiaci 1.stupňa dnes (18.9.2023) sa v areáli školy zúčastnili výchovného koncertu VIKTOR. Spoločne si zaspievali a zabavili sa. Ponuku piesní si môžete prezrieť tu. Ďakujeme Rade rodičov za financovanie tejto akcie.

• Exkurzia Piešťany a Horná Streda

• V utorok 12.9.2023 sa zúčastnili žiaci 6.A, 7.A, 8.B exkurzie a zážitkového programu z oblasti fyziky a ochrany životného prostredia v zrekonštruovanej priemyselnej pamiatke Elektráreň Piešťany, ktorá je zapísaná na zozname národných kultúrnych pamiatok vo forme workshopu vedeného lektormi.

Žiaci boli rozdelení do dvoch skupín. Jedna skupina sa venovala vytváraniu elektrických obvodov a druhá „pátrala po zelenej planéte“, kde pomocou QR kódov a tabletov hľadali odpovede na otázky spojené s ochranou životného prostredia.

Potom nasledoval presun do Hornej Stredy, kde sme pokračovali prehlbovať geografické poznatky v kukuričnom bludisku. Uličky v dvojmetrovej kukurici boli tvorené do tvaru mapy Českej a Slovenskej republiky. Počas hľadania východu sme nachádzali najväčšie mestá oboch krajín. Pre žiakov okrem blúdenia animátori pripravili rôzne hry, súťaže, opekačku, tancovačku a bublinkovú párty. Po skončení zábavno – edukatívneho programu sme sa šťastlivo vrátili späť domov spokojní, opálení a unavení.

• Slávnostné otvorenie školského roku 2023/2024

• Riaditeľka školy oznamuje, že otvorenie nového školského roku sa uskutoční dňa 4.9.2023 o 8,00 hod. v átriu základnej školy. Po úvodnom stretnutí sa žiaci presunú do tried  so svojimi triednymi učiteľmi, aby sa oboznámili s pokynmi k ďalšiemu fungovaniu vyučovania.  ŠKD dňa 4.9.2023 nebude v prevádzke.  Stravovanie v školskej jedálni pre žiakov ZŠ začína od 5.9.2023.

V prípade nepriaznivého počasia sa otvorenie bude konať hneď v triedach cez školský rozhlas.

Vedenie školy

Škola volá -  triedy sú pripravené...

• Rozlúčka s predškolákmi v MŠ

• 28.6.2023 sa naši predškoláci - Lienky rozlúčili malou milou slávnosťou s pani učiteľkami, pani upratovačkami, so svojimi mladšími kamarátmi, s celou MŠ...

• Vyhodnotenie súťaže ENGLISHSTAR pre školský rok 2022/2023

• Súťaže sa v tomto školskom roku zúčastnilo 672 škôl a 22 105 súťažiacich žiakov z celého Slovenska. Žiaci súťažili v 9. kategóriách, každý ročník mal vlastnú kategóriu (STAR 1 – STAR 9). V každej kategórii bolo tohto roku udelených výnimočne až 10 cien. Základným kritériom bolo dosiahnutie najvyššieho počtu bodov. Pri rovnakom bodovom skóre, boli výhercovia žrebovaní.

Najlepší výsledok z našej školy dosiahol Filip Gerič, 9.A(99b), k čomu mu blahoželáme.

Ďakujeme Rade rodičov  za  finančné sponzorstvo na štartovné pre vybraných žiakov.

• Bratislava - školský výlet

• 27.6.2023 žiaci 3.A, 4.A, 4.B a 5.A s triednymi pani učiteľkami vycestovali na koncoročný vylet do hlavného mesta. Videli bratislavskú ZOO, povozili sa Prešporáčikom, užili si výhľad na Dunaj, Staré Mesto, videli budovu Parlamentu a Bratislavský hrad. Zámockými schodmi prešli k Dómu sv. Martina, uličkami Starého Mesta a mlčky prešli aj popod Michalskú bránu, aby úspešne ukončili školský rok. Po oddychu a občerstvení ich čakali vytúžené nákupy. Veríme, že prežili krásny deň.

• Čičmany - školský výlet 7.A a 9.A

• Čičmany - najvyššie položená obec v žilinskom kraji s razovitou ľudovou architektúrou, naša konkurencia v súťaži Dedina roka nás privítala krásnym slnečným počasím.

2. deň  Rajec - náučný chodník okolím Rajeckèho hradu . Po výdatných raňajkách sme sa vybrali autobusom do Rajca. Od mestského múzea nás čakala túra Rajeckou dolinou. Teplota vzduchu stúpala , uhol stúpania tiež čo sa prejavilo na našich tričkách. Úspešný pochod dole sme zvládli bez zranení , na pizzu a Kofolu sa zastavili a šup ho na utobus.

Deň 3. #raňajky#bus #kúpele#foto#jednota#zmrzlina #bus#rezeň# suvenír#múzeum#drevenice #Čičmany#večera#karaoke

• Oznámenie o zasielaní rozhodnutí

• V zmysle zákona č.305/2013 Z.z. o elektronickej podobe výkonu verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) Vám oznamujeme, že rozhodnutia vydané štatutárom ZŠ s MŠ Veľké Ripňany (riaditeľkou školy), na ktoré sa vzťahuje všeobecný predpis o správnom konaní v zmysle zákona č.71/1967 Zb., Vám budú zasielané do elektronickej schránky spôsobom doručenia do vlastných rúk. Rozhodnutia obsahujú kvalifikovaný elektronický podpis vytvorený s použitím mandátneho certifikátu.

V prípade, že nemáte aktivovanú elektronickú schránku, rozhodnutia Vám budú doručené formou listinného rovnopisu, ktorého súčasťou bude doložka o autorizácii k elektronizácii úradného dokumentu v zmysle Vyhlášky č. 85/2018 Z.z. Úradu podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu, ktorou sa ustanovujú podrobnosti o spôsobe vyhotovenia a náležitostiach listinného rovnopisu elektronického úradného dokumentu.

V zmysle zákona č.305/2013 Z.z. o elektronickej podobe výkonu verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) škola je povinná rozhodnutia na základe zákona č. 596/2003 o štátnej správe v školstve a školskej samospráve a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zasielať do elektronickej schránky.

S pozdravom,

Andrea Pániková, RŠ

• Výstava LEGA v Nitre

• Dňa 2.6. 2023 sa prváci a druháci zúčastnili v Nitre výstavy LEGA a konštrukčných hier v LEGO - herni. Strávili pekné dopoludnie s obľúbenou skladačkou.

• Deň DETÍ - ZŠ

• Dnešný Medzinárodný deň detí sa niesol v športovom duchu. Deti I. stupňa so svojimi p. učiteľkami sa hrali, športovali, súťažili a taktiež boli v MŠ na diskotéke a poobzerať si sanitku a hasičské auto s ukážkou hasičov. Žiaci 3.A, 4.A a 4.B sa vybrali na hrad Beckov. Žiaci 2.stupňa so svojimi triednymi učiteľmi sa vybrali na rôzne svetové strany, aby spoločne prežili tento deň. Niektorí išli smer Behynce, iní smer Malé Ripňany a šiestaci sa vybrali do Piešťan do Génovej banky.

Prajeme všetkým deťom krásny deň, nech sú zdravé, šťastné a milované.

1.stupeňRáno sme si zahrali v triede hru, maľovali omaľovánky, žiaci sa občerstvili ovocím a sladkou maličkosťou. Neskôr sme sa presunuli na ihrisko, kde nám žiačky 9.A triedy pripravili rôzne športové sútaže a zakončili sme to discotékou, záchranármi a hasičmi.

2.stupeň:

• Deň DETÍ v MŠ

• Tento deň bol pre deti trochu netradičný. V areáli škôlky mali možnosť vidieť záchranársku sanitku a spoznať ako to vyzerá aj vo vnútri sanitky. Ďalej spoznávali hasičské auto, striekali s vodou na pripravené terčíky. V nádvorí mali diskotéku, skákací hrad a neskôr si s nimi zatancovali - spiderman, víla a pokemon. Navštíviť a zabaviť sa spolu s nimi prišli aj prváci a druháci. Plní zážitkov sa naobedovali a uložili na poobedňajší odpočinok.

• Deň detí BECKOV

• Žiaci 3.A, 4.A, 4.B a časť 5.A oslávili Deň detí na hrade Beckov. Vyskúšali si rôzne aktivity, čím získali dekrét o úspešnom prekonaní hradnej cesty. Veríme, že si užili krásny slnečný deň

• Bratislava, školský výlet - 7.B, 8.A, 8.B

• Dňa 25.5.2023 žiaci 7.B, 8.A a 8.B navštívili hlavné mesto Slovenskej republiky. V Bratislave absolvovali prehliadku Bratislavského hradu so sprievodcom, prezreli si barokovú záhradu a múzeum s historickými predmetmi.

Mgr. Bibiána Mráziková Bujnová, Mgr. Pavol Meluš, Mgr. Ľubica Mazáková

• Veľký Slavkov - školský výlet 5.A a 6.A

• 1.deň -  V pondelok ráno sme sa vybrali spoločne s p. učiteľkami z Piešťan rýchlikom do Tatier. Naša cieľová stanica bola - Veľký Slavkov. Plánovali sme niekoľko prestupov a za pár hodín sme mali byť v cieli. Naše plány skrížila, nečakaná, dvojhodinová prestávka vo Východnej. Zvládli sme to s dobrou náladou, spoločnými zábavkami a hlavne dobrotami z domu. Keď sme prišli na miesto - Veľký Slavkov, ubytovali sme sa a  začali spoznávať areál. Počasie nám dnes prialo, tešíme sa na zajtra a všetkých doma pozdravujeme...

2. a 3.deň

Prešli sme všetkými ročnými obdobiami, deti utešené, aj nahnevané, ale šťastné že sme to zvládli. 2.deň sme absolvovali túru ku Vodopádu Skok ( trasa: Zo Štrbského plesa na Vodopád Skok ), očarila nás prekrásna príroda aj so snehom a nádherná symfónia vodopádu. 3.deň vo veľmi upršanom a hmlistom počasí sme šli  na Hrebienok ( Starý Smokovec - Hrebienok - Vodopády Studeného potoka). Večer sme mali vedomostný kvíz na tému “voda” a všetko čo sme videli. Vo štvrtok odchádzame domov.